Івано-Франківськміськбуд

01234
3.25 5 59
Івано-Франківськ
вул. Гаркуші 24
+38 (0342) 55-65-39
Розклад роботи:
день години роботи обід
пн,вт,ср,чт,пт 09:00-18:00 без обіду
сб 09:00-14:00 без обіду
нд вихідний

Івано-Франківськміськбуд

Будівництво, оренда нежитлових приміщень

Відгуки про Івано-Франківськміськбуд:

  • 01234
    2012-05-22
    Вадиму - ви що жартуєте? Затримують трішки? 3 роки - це трішки? І ще хто зна скільки буде - ви мабуть менеджер вова)) То тільки він такий дотепний
    Андрій, близько 9 годин тому
  • 01234
    2012-05-22
    забудівельник мабуть іде до банкрутства, так як по їх роботі видно, що все дуже важко. Їм важко навіть плитку у підїздах поставити то що можна говорити про розпочаті обєкти. Ну і звичайно найкращі фасади на все місто))) Я теж є власником квартири, Миколайчука, 30. Ми тут важку зиму перебули. Нам спершу усе подобалось і в середині стіни добротні і штикатурка, а от до пуття довести неможуть ну і багато мінусів, їх уже більше ніж плюсів. Позитивні відгуки тільки від них тут - 100%
    Андрій, близько 9 годин тому
  • 01234
    2012-04-28
    До Відгуку Олени трохи нижче!' а що ви б ставили в ванній кімнаті котел чи бойлер? Все одна тепло воду слід б тягнути з кухні де котел. Мені просто такі планування знайомі. А щодо здачі то мене цікавить що там на Матейки? Коли фініш?
    11, 25 днів тому
  • 01234
    2012-04-27
    хто знає про будинок на Чорновола (навпроти церкви біля роддому)?
    Діма, 25 днів тому
  • 01234
    2012-04-19
    Сумнівний забудівельник. Я оглядав їхні обєкти з метою придбання житла, але так і не наважився. Причини прості і банальні: низька якість будови, не зрозуміло чи взагалі будинки будуть здані. На такі роздуми мене наштовхнула велика кількість обєктів, які вони виставили на продаж і дуже повільні темпи будівництва
    домовий, близько 1 місяця тому
  • 01234
    2012-04-13
    Уявляєте вони на Тролейбусній поставили замалі віляжки для котлів (не по стандарту) і їм не далі дозвіл (заставили поміняти на довші), тепер вони вимагають доплатити власників квартир за довші витяжки. Взагалі в голові не вкладаєтся, чого я повинен їм щось доплачувати (за те що вони затримали сдачу будинку на 2.5 роки). Як завжди хотіли зекономити, а не вийшло тепер на нас свої проблеми перекладають.
    Дмитро, близько 1 місяця тому
  • 01234
    2012-04-02
    Вадим, а в якому будинку ви бачили їхні "хороші" квартири??
    Діма, близько 1 місяця тому
  • 01234
    2012-03-16
    Знаєте, всі забудівельники мають погані відгуки і хороші. Здають будинки, можливо десь і затримують, так це в кожного є такі проблеми. Ви недивідься як колись вони будували, дивіться як зараз будують. В кризу будувати - це серйозно може десь і зекономили. зараз квартири хороші.
    Вадим, 2 місяці тому
  • 01234
    2012-03-03
    Олена, то Франківсьміськбуд, а не Івано-Франківськміськбуд
    Діма, 3 місяці тому
  • 01234
    2012-03-02
    Сьогодня мала нагоду подивитись квартиру на Незалежності (справа за мосто), планіровка 3-х кімнатної не буду кривити душою цілком пристойна, моглиб бути хоть трішки більші кімнати... але була шокована ванною кімнатою, це просто кімната сміху, ви уявляєте ванну без води? так, у зданому в експлуатацію будинку у ванні відсутній стояк з холодною водою хоч є у проекті??? треба тягнути воду через усю квартиру з кухні яка у другому кінці квартири... оце так фантазія у людей, просто кіно!!!!
    Олена, 3 місяці тому
  • 01234
    2012-02-24
    Олеся, це де так, на Миколайчука??
    Діма, 3 місяці тому
  • 01234
    2012-02-23
    а пласмасові труби подачі води пустити по зовнішніх стінах де нема утеплення взагалі, а в підвалі умудритись замурувати у бетон у підлогу - то це взагалі треба немати голови... замерзло.. а далі що???? третя зима без води!!!!!!!!!!! а їм побарабану. от цікаво а як вони здають ці будинки, і чи при здоровому глузді комісія, яка приймає???
    олеся, 3 місяці тому
  • 01234
    2012-02-16
    Немає слів на цього забудовника. Каналізації замерзають, труби теж. Місяць без води живемо. Відповідольності ніхто не несе. В офіс дзвониш, відповідь одна: "Директора немає, менеджерів теж". От і вся їх робота.
    Тарас, 3 місяці тому
  • 01234
    2012-02-09
    фасади у них супер(((( Порівняти мій будинок із їхнім... Таке враження, що вони самі не бачать, що роблять
    Андрій, 3 місяці тому
  • 01234
    2012-02-04
    Не пишіть про себе самі позитивні відгуки бо це смішно. У вас шарашкіна контора, у нас тут на Миколайчука, 30 усе кожен день замерзає, то труби з водою то каналізація. Навіть перший поверх вони здають без вікон, тобто покупець сам собі має ставити вікна. Це завал. А морози вдарили і все замерзає. Нічого не прораховано і ніхто нічим не париться. Ганьба. Будемо судитись із ними, вже збираємо підписи. Гроші взяли, а робити нічого не хочуть.
    Обама, 4 місяці тому
  • 01234
    2012-01-14
    Є хтось з Коновальця, що кажуть, коли мають здавати??
    Франківець, 4 місяці тому
  • 01234
    2012-01-12
    Боже упаси Вас, шановне паньство, зв"язатись з цими халтурщиками.. Кому цікаво як будуються будинки і які вони здаються - є наглядний приклад Галицька 112В. Якщо все ж таки вийде добратись до будинку,(бо болото там таке що машини буксують, мож колеса загубити), то обовязково зайдіть у підїзди. повірте, буде на що подивитись........Дивуюсь, як їм ще дають дозвіл на будівництва і куди дивиться комісія яка приймає будинки
    олеся, 4 місяці тому
  • 01234
    2011-12-29
    Скажіть будь ласка інкогніто, якщо ви такої думки про менеджера Володю та Андрія Г, то ви напевно їх дуже добре знаєте? То чому ви не назветеся, а приховуєте своє ім"я? А якщо Вам нахамив хтось напевно було за що, і не правда, що працівники не хочуть працювати на пана Олега, вони його поважають....На фірмі працюють привітні люди, якщо їм починають хамити, то звичайно реакція відповідає наслідкам.Можливо Вам потрібно поміняти манеру спілкування,тоді легше буде жити....
    Люся, 5 місяців тому
  • 01234
    2011-12-20
    Це смішно, хто пише хороші відгуки. Із будинком Миколайчука, 30 проблеми купа роботи, а мав бути зданий ще у кінці 2009 року, на Пасічній там взагалі капець, ще тепер пишуть про якийсь будинок на Коновальця, таке враження, що вони майже банкроти. Окремо хотів сказати за те, що у нас стіни вже по кутах течуть це Миколайчука, 30, будемо гроші збирати на утеплення фасаду. І гаражі у нас просто "креатив" можете приїхати і глянути на них, там такий заїзд, що я як розвертався ледве виїхав, а зимою буде взагалі жесть, короче люди думайте і краще не ризикувати.
    Саня, 5 місяців тому
  • 01234
    2011-12-18
    Власники Івано-Франківськміськбуд хороші та відповідальні люди.Будинки дуже якісні, але трохи потребують більш естетичного вигляду.Ціни реальні та помірні офісні працівники зарозумілі,та забули шо вони працюють на фірму та її власників.
    Клієнт Юра, 5 місяців тому
  • 01234
    2011-12-13
    де це? на Коновальця 124 А? в когось є фото другого підїзда? скиньте на емаіл jevmalick@googlemail.com
    jbb, 5 місяців тому
  • 01234
    2011-12-09
    Вкажіть вашу електронну пошту!
    ріелтор, 6 місяців тому
  • 01234
    2011-12-06
    jbb, справи там погано, до кінця зовні ще не поштукатурено, вікна не вставлені, газа, води світла нема. І шось вони не дуже спішать.....
    Франківець, 6 місяців тому
  • 01234
    2011-12-05
    ну як там справи на коновальця? коли вже нарешті здадуть?
    jbb, 6 місяців тому
  • 01234
    2011-11-25
    Коли здадуть будинок на Коновальця, хтось знає??
    Франківець, 6 місяців тому
  • 01234
    2011-10-29
    хто щось знає за будинок на Чорновола (збоку від роддому)-дайте якусь оцінку...
    наташа, 7 місяців тому
  • 01234
    2011-10-23
    Доречі, пану Олегу цей відгук дуже сподобався
    інкогніто, 7 місяців тому
  • 01234
    2011-10-23
    Хочу погодитись з Саньою, бо це правда що менеджер Володя (я маю на увазі не Володимира Веніаміновича)хамовитий. Таке враження складається коли зателефонуєш в офіс, ніби він не хоче продавати квартири. А все тому, що він отримує зарплату, а не відсотки від продажу квартир, ось тому і не хоче працювати. До його категорії належить також і Андрій Г. - шалтай балтай... Може ваша дружина Оксана зробить з вас людину, а може ви такі незадоволені стали після одруження ....незнаю. Та важливе не це, а те, що ви не хочете працювати на свого власника П.Олега. І як добре, що при його відсутності за вами усіма слідкує його брат, а то ви б там устроїли собі мясний пір. Доречі, ми не раз спілкувались з паном Олегом на рахунок ледачих офісних працівників... мовляв прийшов на роботу, понти поганяв, поїів, попив, полежав на дивані, і чеши додому. Хлопці!!! На ваше місце багато бажаючих попрацювати, та ще й у таких власників, яким ви усі вже давним давно на голову вилізли!!!
    інкогніто, 7 місяців тому
  • 01234
    2011-10-20
    Буд. Миколайчука, 30. Мав бути зданий у кінці 2009, уже на носі 2012 рік - незданий. Підїзди майже не зроблені. Фасад просто жах, менеджери у них на Гаркуші - хамовиті. Двері самі галімі з китайських, котли теж самі дешеві. Якісно тільки стяжку роблять і стіни акуратно. Я б в даний час нерезикував брати у них. І на Тролейбусній у них теж застій
    Саня, 7 місяців тому
  • 01234
    2011-10-08
    Вот прошло ещё пол года а дом до сих пор не сдан, не говоря уже про придомовою территорию. Я вообще не понимаю людей которые утверждают, что это нормальная фирма. ул. Троллейбусная
    3Tonus, 8 місяців тому
  • 01234
    2011-09-07
    В мене на Угорницькій 16 квартира. Івано-Франківськміськбуд. Вроді все ок. Так як мені не горіло вселятись швидко, мені все рівно терміни здачі. До речі, Івано-Франківськміськбуд і погодився її для мене продати по своїх же актуальних цінах, бо хочу купити в іншому місті картиру.
    Дуб, 9 місяців тому
  • 01234
    2011-08-16
    Хочу купити на Гаркуші, хтось, щось знає?
    Катя, 9 місяців тому
  • 01234
    2011-07-18
    1. територія не Нафти і газу. 2. Вони просто викупили право будівництва на цій ділянці, там мали будувати інші, і будинок був запроектований давно та мав починати будуватись ще майже 2 роки назад. 3. світло нікому ніхто не закриє!!! оскільки я розумію, що ваш будинок знаходиться навпроти ціього, значить вікна ваші ітак виходять на пінічну сторону. 4. відстань між будинками вдвічі більша за норму так, що не видумуйте. 5. додаткові робочі місця!!!! де може навіть буде працювати ваш чоловік!!!!
    автор, 10 місяців тому
  • 01234
    2011-07-06
    Приємні Господарі і розумні люди.
    Оксана, 11 місяців тому
  • 01234
    2011-07-06
    Дуже хороші забудівельники, нерозумію чому такі відгуки, Ви усі ще мабуть не були в руках інших забудівельників!!! Прекрасні будинки і дуже якісна робота дійсно доведена по господарськи до кінця!
    Оксана, 11 місяців тому
  • 01234
    2011-03-31
    Пардон опечатался с улицей, не на Химиков а на Тролейбусной.
    3Tonus, близько 1 року тому
  • 01234
    2011-03-31
    10 месяцев назад писал отзыв, теперь пересмотрел своё мнение. Это не просто плохой застройщик, это отвратительный и жлобский застройщик. Дом на Химиков должен был сдаться в 4 квартале 2009 года, уже апрель месяц 2011 а дом до сих пор даже не поштукатурен с внутренней стороны двора, с внешней стороны краска уже почти выгорела. Двери по договору по жаростойкие-брониованные, реально поставили китайские, пластиковые (внутри паралон) ширина 70см и это входные двери. В офисе утверждают, что это и есть бронированные двери. В общем кто хочет почувствовать себя лохом можно покупать у них квартиру. кстати согласен с Vartом дома действительно страшные получаются, когда заключал договор фасад дома был совсем друго-го вида и кардинально отличался от того, что они выстроили. На данный момент даже бы не посмотрел в сторону данной компании если б выбирал у кого купить квартиру. Но так уж сложилось, что имел не осторожность вляпаться в них.
    3Tonus, близько 1 року тому
  • 01234
    2011-03-27
    Є власники квартир на Коновальця, 124-а??
    Діма, близько 1 року тому
  • 01234
    2011-02-13
    правда що дають молодіжний кредит?
    андрій, більше 1 року тому
  • 01234
    2011-02-07
    А хто знає чи вони домофони влаштовують одразу..?
    Гість, більше 1 року тому
  • 01234
    2011-02-04
    А хто знає чи вони мають гроші??? :)
    гість, більше 1 року тому
  • 01234
    2011-02-04
    Наромалні пацани будують добре шо гроші мають що є чим будинок закінчити.Не так як інші гроші позбирали і ні грошей і будинок нема чим закінчити.
    ІГОР, більше 1 року тому
  • 01234
    2010-12-02
    Вова, ви були праві, місяць до здачі, а будинок ще не накритий........
    Діма, більше 1 року тому
  • 01234
    2010-11-16
    На Угорницькій будує Івано-Франківськміськбуд, а не Франківськміськбуд, живу недалеко. І ще Івано-Франківськміськбуд ніколи не утеплюють будинки пінопластом, ні зовні ні в середині стіни(хоча утеплення в середині стіни не є правильним бо нічо не дає!!!) Дуже не приємно бачити коли будинок на Івасюка утепляється швидше всього за рахунок самих людей і через 5 років після здачі! А на Матейки могли б і утеплити! Продаючи по 5500-6000 за м.кв.
    Артур, більше 1 року тому
  • 01234
    2010-11-16
    сайт на юкозе - атстой! нема грошей на нормальну CMS?
    версаль/пара, більше 1 року тому
  • 01234
    2010-11-09
    не елітні будинки, але збудовані добротно.Зі здачею затягнули (мій буд. на Угорницькій 10а), проте забудівники "елітного житла" не дотримуються термінів здачі і по 1.5 року (Е...м).Крім того, ніяких тобі індексацій в шалених розмірах.Все чесно.Загалом будинки для людей з середнім достатком.
    Світлана, більше 1 року тому
  • 01234
    2010-10-16
    Із здачею довго затягують!
    втг, більше 1 року тому
  • 01234
    2010-09-29
    Такого набудували, що приходиться утепляти зовнішні стіни пінопластом за власний кошт.
    Василь, більше 1 року тому
  • 01234
    2010-08-21
    Діма я нчого не плутаю. І мені не здається. На будинку чітко написано Івано-Франківськміськбуд. Прийдіть і самі погляньте. Мою квартиру мали здати в 2007 році, а здали ледве в 2008-му. Ремонт в під"їзді зробили в 2009р, а плитку на вхідних сходах цього літа нарешті поклали. Судіть самі...
    Вова, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-07-23
    Компанія, яка будує найстрашніші будинки в місті
    Vart, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-07-20
    а сайт у вас є?
    Петрусик, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-07-17
    Вова, а ви нічого не плутаете, є Івано-Франківськ міськбуд і Франківськміськбуд, так от у Івано-Франківськміськбуд здається, нема будов на Угорницькій, 16. Недавно купив у них квартиру, ще будується, обіцяють здати в 4 кв. 2010 і судячи по темпах, здадуть вчасно. Квартира велика, простора, вдале планування, ціна доволі помірна і є можливість погашення вартості частками, так от, на данний момент, я цілком задоволений співпрацею з цією фірмою!
    Діма, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-07-16
    Одне слово "Халтурщики", та ще й халявщики... На угорницькій 16 таке збудували, що кути цвітуть в кімнатах холодно(будинок не поштукатурений і не утеплений), вікна промерзають, стеля біля вікон мокріє, двері вхідні "самопальні" в студолі на коліні роблені. Дитячого майданчика нема, перед будинком купи нерозрівняної землі зарослої бур"янами ---ПОЗОРИЩЕ а не забудівник...
    Вова, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-07-15
    Шановний покупець квартири, звісно приємно таке читати, але у мене кардинально інше враження від самої фірми, та квартир, що фірма зводить. Гедь непрофесйний, халтурний підхід, і затишним гніздом (як пише пані Людмила) навіть не пахне... термін здачі прострочений майже на всіх обєктах, і планування залишає бажати кращого. І що найважливіше - ціни у них геть не відповідають тій якості будинків!!!
    Ton, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-07-15
    Доброго дня.Мені 47 років, і незабаром на рушничок щастя стане моя любима донечка.А я як любляча матуся хочу придбати їй домівку. Тому оце читаю відгуки про наші будівельні компанії. І не знаю чому, але материнське серце мені підказує саме ІВАНО-ФРАНКІВСЬМІСЬКБУДІ (доречі, я вже бачила на вул.Гаркуші їхню прекрасну золоту вивіску)купити хатинку для своєї дитини.І я цілком погоджуюсь з тим коментатором на ім"я "покупець квартири"
    Любляча матуся Людмилка, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-07-15
    Особисто я - ну дуже задоволений квартирою, яку нам нащастя довелось придбати у цієї супер-компанії+моя прекрасна дружина+дітки раді безмежно.Люди добрі: худчіш беріть свої гаманці, або зичте гроші, та гайда по новеньку квартиру.Такого затишного гніздечка більше ніде шукати. У нас тепер навіть заздрісники з"явились,кажуть "квартира така собі, може бути". А самі то злі, бо купили свої новобудови у інших нібито "дуже надійних франківських забудівельників". І що з того вони мають тепер: стіни потріскали, плюс нерівні стіни у вітальні,з вікон дує холодом, невдало проведені комунікації та ще й з них якусь там квартплату почали стягувати, а питається за що? Отак то у нас в місті вміють будувати. І ціни то великі.Тому слава Богу, що ми купили ні в кого іншого свою квартиру, а лише в Івано-Франківськміськбуді, що на вулиці Гаркуші. Не жалкуємо, бо наш будинок якісно збудований.А тому ми щасливі.
    Покупець квартири, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-06-25
    Довго будують, а так все нормально
    ГаличанинБандерівець, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-06-06
    а мені хатинки подобаються: сучасні, теплі не тільки за кольором, але й і в середині. Компанія велика, відома, і зарекомендувала себе,як надійного забудівельника. А того сусіда просто тупо жабеня давить (бо він би і сам не проти там жити. Чи не так?)
    Квіточка, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-05-27
    Купил у них квартиру в новостройке, дом должен был сдаться в четвёртом квартале 2009 года, вот по сей день ещё не сдали (даже ещё не по штукатурили) Ждёмс!!! Выводы делайте сами.
    3Ton, майже 2 років тому
  • 01234
    2010-05-20
    не вміють будувати! лиш вигляд подають!
    Сусід, близько 2 років тому

Додати відгук:

(введіть будь-ласка цифри вказані на малюнку)
simple_captcha.jpg

Правила та вимоги до відгуків.
Ми видаляємо відгуки які містять:
  1. Нецензурну лексику
  2. Образи інших користувачів
  3. Посилання на інші сайти
  4. Явну рекламу
  5. Явну антирекламу
  6. Неаргументоване порівнянні фірм без порівняння конкретних товарів, послуг, сервіс і т.д.
  7. Внутрішню структуру фірми, обговорюються внутрішні проблеми
  8. Комерційна таємниця
  9. Коментарі про керівництво чи персонал фірми, які не мають безпосереднього відношення до діяльності фірми
  10. Коментарі про взаємовідносини фірми з конкурентами
  11. Коментарі написані до одного і того ж підприємства з однакової ІР адреси, але під різними іменами авторів
  12. Беззмістовні коментарі
  13. Оцінку підприємства без пояснення
  14. Коментарі дублікати